Couva Sec Harlem Shake (Lower 6)

Harlem shake Lower 6 and friends.

Tags: , , ,

22 Responses to “Couva Sec Harlem Shake (Lower 6)” Subscribe

  1. Chene Mohamed June 26, 2013 at 4:58 pm #

    I think…I was a prefect for this class at some point before ._.

  2. Jezsica Depp June 26, 2013 at 5:39 pm #

    look meh cuz nuh ahaha lmao!!! shameless as ever!! …. :p love yuh still <3
    

  3. Russ Sooklal June 26, 2013 at 6:26 pm #

    doh wrry boi forde, dem ppl only have mouth here, they cant do shit in real life SMH!!! haha XD

  4. Tasha MB June 26, 2013 at 6:27 pm #

    Ok then ave fun soldier.. This is what young folks call fun… Ahh boy, at least we had good days in Couva Sec also

  5. Andreaus Forde June 26, 2013 at 6:54 pm #

    Is not much i can do to change the colour of my skin sorry i’m not your skin colour. But did u read your comment didn’t u find it a bit racists.

  6. turbodarryla June 26, 2013 at 7:47 pm #

    Yeh boy Forde use them kinda words in your vocabulary so you could fool people in thinking you smart cause I know how you look and what you look like is a nasty ass black dumbass….yuh dutty modacunt

  7. monicar2561 June 26, 2013 at 8:05 pm #

    U have to be one dumbass not to understand what am saying asshole. Awwww did somebody learned a new word how cute… fagget

  8. Andreaus Forde June 26, 2013 at 8:18 pm #

    Try and make some sense when u talking please. So people could understand. Your level of education is atrocious.

  9. monicar2561 June 26, 2013 at 8:29 pm #

    Sorry for shitting up your butt buddy forde big time bulla man

  10. Andreaus Forde June 26, 2013 at 9:22 pm #

    Yes he did. Anything else u wanna know ?

  11. Andreaus Forde June 26, 2013 at 10:16 pm #

    Control the language nah are u an idiot.

  12. Andreaus Forde June 26, 2013 at 10:58 pm #

    Y should he

  13. Andreaus Forde June 26, 2013 at 11:41 pm #

    They didnt want to disgrace a sport people all over the world actually watch like football.

  14. Maury Waury June 27, 2013 at 12:27 am #

    Yeah nigga

  15. Tasha MB June 27, 2013 at 12:46 am #

    All yuh get new equipment.. all yuh lucky boi

  16. Tasha MB June 27, 2013 at 1:23 am #

    I wonder if Mohammed see this boi? lol

  17. Tasha MB June 27, 2013 at 2:04 am #

    I wonder if Mr.Mohammed or Mr.Dookran or even Dilraj see this boi? LOL. Ahh, this is what the young folks do to this school?

  18. jasmine rampersad June 27, 2013 at 2:05 am #

    MIKE U IN AUSTRALIA WAT D HELL U DOIN TALKIN ABOUT WE TRINI”S ( MATE )

  19. jasmine rampersad June 27, 2013 at 2:29 am #

    D BOY WIT D LASER LIGHT SWORD IS A MAD MAN HONESTLY IN SKOOL I DOES C HE TALKIN 2 HESELF

  20. jasmine rampersad June 27, 2013 at 2:34 am #

    ALL YA JUS HATIN BECUZ ALL YUH DOTISH SCHOOLS AINT AS FUNNY AN COOL AS WE OWN

  21. Russ Sooklal June 27, 2013 at 3:02 am #

    wayyyyz watch at haterz na SMH!!! :D 

  22. Mike Hussey June 27, 2013 at 3:29 am #

    The price of all your gears isn’t even enough to buy my box mate.

Spanish Crisis Triggers Real Estate Price Collapse

Baltimore, MD (PRWEB) June 29, 2012 A move by Spanish banks to offload the build-up of foreclosed properties on their [...]

Self Storage Provider Coronado Mobile Storage Joins Forces with LAD Solutions in Promoting Storage Containers as Mobile Offices

San Diego, CA (PRWEB) July 03, 2012 With the collapse in real estate prices and explosive growth in home foreclosures [...]

Real Estate Prices LOFTS DOWNTOWN LOS ANGELES FOR SALE AND LEASE RENTALS

Real Estate Prices LOFTS DOWNTOWN LOS ANGELES FOR SALE AND LEASE RENTALS. LA loft prices and market report Corey Chambers, [...]

Mortgage Rates Drop to New Record Lows Influencing Increase In Refinancing and Home Building Activity According to BurlingtonMortgage.biz

Wilmington, NC (PRWEB) July 24, 2012 Mortgage rates have reached a new historical low point for 30 year fixed, 15 [...]

NFIB Stated Confidence in Small Business Takes a Steep Drop XSM Services aimed to Restore Faith

Denver, Colorado (PRWEB) January 30, 2013 After the recession took its toll on the U.S. economy, the fiscal cliff and [...]

Junior State of America Releases Winter 2013 Edition of Student-Run Magazine, The Junior Statement

Washington, DC (PRWEB) January 31, 2013 The Junior State of America (JSA) today released the Winter 2013 Edition of The [...]